22 januari 2011

Everybody needs inspiration

Det har varit en sådan där skönt slö dag. Sov länge, vilket nog behövdes. Hamnade ut på tredje kvällen i rad ännu igår, sent. Har egentligen inte gjort något idag, fast på kvällen var jag till en av mina vänner och såg på en riktigt bra film. Random, fina vinklar som den var filmad ur, och man kunde inte riktigt förutspå alls vad som skulle hända i den. Sedan efter det blev det allmän underhållning. 

Idag har jag även blivit smått chockad när en gammal bekant hörde av sig, och vi har nog nästan ingen kontakt alls, ungefär en gång i halvåret, och då har det varit mest jag som tagit kontakt. Men det var väl dagens fina chock. 

Ibland är livet helt enkelt bara fint. Härligt, så att man kan njuta av det. Nu har jag också ett datum i min kalender när jag skall åka ner till Helsingfors (4-6.2). Allt är inte spikat än, men jag hoppas. 

times to remember, people to love and memories of happiness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar