17 februari 2011

Take my hand and just don't let go

Saknar ord, och jag vet varken in eller ut om vad jag skall tycka eller tänka. Jag är fri, men friheten är inte lika lockande mer när jag vet vad jag lämnar efter mig. Men en sak kan jag säga: jag har haft en helt underbar dag och spenderat den tillsammans med min klass, världens bästa ABI'11!

Förs blev det penkkisförberedelse och man fick nu se vad alla skulle vara på penkkis. Lite genomgångar och sedan genomförde vi ett mycket lyckat penkkis á la ABI'11. Jag njöt, skrattade och stormtrivdes! Det kunde inte bli bättre! Dessutom har vi kanske allt inspelat och i vår ägo senare. Detta är en dag jag alltid kommer att minnas!

Sedan blev det att packa på sig en massa varma kläder innan det bar av in till stan på lastbilsflaket. Hur roligt som helst och feelisen på topp! Kasta godis på folk hade ju också sin charm. Färden tog slut allt för tidigt, men man skall väl sluta när man är på topp?

Eftermiddagen var ledig och sedan spenderades kvällen tillsammans med klassen på ABI-middag i klass underbar! Vi hade även med oss en del av de lärare vi haft mest under dessa tre år på gymnasiet. Och vilken kväll det blev! Skratt, skämt, diskussioner, tal, underbar mat och cheescake. Helt enkelt en toppenkväll och fantastisk avslutning på en helt amazing dag! 

Jag kommer att sakna er ABI'11! 

Imorgon blir det att sadla om och förbereda det stundande bröllopet. Det blir nog nästan så gott som fullt upp både imorgon och på lördag. Men det blir fint. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar