16 februari 2011

How could it be any better than this?

Jag säger bara det; morgondagen kommer att bli fantastisk! Kom för en stund sedan från skolan då vi har ställt i ordning allt och gått igenom det fenomenala programmet! Imorgon kommer säkert en uppdatering om vad vi gjorde, men av säkerhetsskäl så först då. Sedan på kvällen blir det också ABI-middagen med en del av lärarna, de kommer helt enkelt att bli en av de bästa dagarna tillsammans med klassen! 

För att sammanfatta hela dagen kort och koncist kan jag bara säga att nu har jag aldrig mer några lektioner på andra stadiet! Jag är klar med gymnasiet! Tänk det ni. Det är inte varje dag det händer. Så nu är jag väl inofficiellt fri, men imorgon kommer jag officiellt att vara fri! Fast studenten och praktiken får jag ju inte glömma bort, men jag är fri.

Sorgligt att det ibland skall vara så att man först när man mist något eller håller på att förlora något man inser hur mycket detta betytt för en. Jag kommer att sakna min klass. Jag saknar sommarens team. Men något som man alltid bär med sig är minnena och människorna finns alltid där. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar