5 mars 2011

And I cannot forget you

Spenderade i princip dagen åt bröllopsförberedelser, bilfärder och ett fantastiskt bröllop! Inte är det varje dag ens cell-ledare (eller life-grupp ledare som det också heter nu för tiden) gifter sig! Mycket fint var det och ett mycket fint par också. 

Imorgon får jag återvända till stan och återförenas med alla mina saker. Adjö livet i kappsäcken nu för en stund! Det finns väl en del dåliga sidor med att bo i en kappsäck, men den jag har erfarit denna vecka är det där att den är aningen liten, för nu ligger halva innehållet utspritt över halva mitt golv. 

Så, jag har lite att göra imorgon innan jag beger mig inåt staden. Dessutom skulle jag vilja åka ganska tidigt, men det blev rätt så väldigt sent idag (kom hem ~01.40) så jag får se lite hur jag gör. Det som står på schemat är i alla fall flytt, gudstjänst i sion och sedan så syrrans etta kalas. 

Nu är jag tröttare än trött, och sova låter som en fin idé. 
Tack för att du finns! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar