4 mars 2011

Let the light of your face shine down on my heart

Vet ni, jag har skrattat idag. Allt tack vare riktigt random tv-program och youtube-videor. Wow, hur kommer man på sådana program? Bra fråga. Här är en länk till kvällens underhållning. Kvällen avrundades med Parlamentet och studentläsning. 

Har idag bara gått igenom dagens program. Men det har varit lite kul nog, till exempel har jag och en vän varit ut på stan och handlat en, tja, intressant bröllopsgåva. Kul var det i alla fall. Imorgon stundar bröllopet och då är det dags att klä upp sig igen. 

Har agerat chaufför åt min mor, och sedan har jag dagdrömt om att det var sommar när jag själv körde i min bil en vända också. Jag tog av vinterkappan, satte på värmen ordentligt, feelis musik, och såg den torra snöfria vägen, solstrålarna från solnedgången som halvt bländade en och sommar-feelisen var på topp. Snön på sidan av vägen, som för övrigt är otroligt smutsig såhär års, ändrade jag med lite fantasi till högt gräs. 

I övermorgon får man återvända till lägenheten. Fast jag vet inte vad det skall göra för skillnad egentligen. Allt nu kretsar kring studenten, filmer och tankar. Vänner, tack och lov för vänner! De gör vardagen så mycket ljusare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar