27 mars 2011

It's so much more

Är det tillåtet att man ska få vara såhär trött? Nåja, det har varit en riktigt fin dag, så jag ska inte klaga, fast tågresan hem var sövande. Träffade idag E nummer två innan vi for på Filas gudstjänst, varefter jag styrde kappsäcken mot tågstationen och började färden norrut och fann mig snart i ett snöigt Vasa. 

En fin stund på caféet med en mycket fin människa, och sedan en fin gudstjänst. På hemvägen funderade jag en del på var jag vill börja studera, och jag konstaterade att jag inte har en aning. Jag skulle dels vilja fortsätta vara i Vasa och då i Sion, men dels kunde jag nog fara ner till Helsingfors och studera och då gå i Fila. Ett tag var det bara Helsingfors som gällde, sedan ville jag inte dit alls, och nu vet jag inte. Och denna vecka skall jag söka. 

Mycket saker att fundera på, och imorgon inleds också den ordningsmannakurs vi kommer att gå denna vecka. Så, innan jag somnar och trillar av stolen skall jag söka mig i säng! Gonatt alla fina människor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar