7 mars 2011

Lord you catch me when I'm falling

Dagen av en accepterad mängd effektivitet. Jag är ju ändå läsledig. Jag var idag ut på stan på jakt efter ett par skor, byxor och en jacka elr. dylikt till min studentklänning. Kunde ändå snart konstatera att jag inte skulle finna något av detta idag och återvände hem istället med en plastkasse mat för veckas konsumtion. 

Sedan har jag under kvällens lopp deltagit i mycket intressanta diskussioner på cell-träffen och uträttat en hel del ärenden i planeringsfrågor rörande allt mellan EC och praktik till sommarkonferensen, och lite däremellan också. 

För att inte oroa folket allt för mycket kan jag även tillägga att jag nog läst till studenten idag, och imorgon gäller det på låtsas. Imorgon är det historia-prelimiär och om en vecka och två dagar så gäller det på riktigt. Det ni. 

Idag har jag även fått frid över hela våren, sommaren och hösten. Jag är inte ett dugg klokare över vad jag skall göra och så vidare, men jag vet bara att det kommer att ordna sig. Inget har eg. förändrats, men jag vet att det redan är planerat och det kommer att bli på bästa sätt. Tack Jesus för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar