8 april 2011

Moving forward and I'll always remember these days

Sista skoldagen i den skolan någonsin var då förbi. Jag kommer aldrig mer att ha en lektion med dem. När man inser detta blir det nog aningen vemodigt. Tänk, tre år tillsammans och nu är allt förbi. Jag har tagit ett kliv in i framtiden.

Kvällen spenderades i Sion på SuperFridayChurch med rivig lovsång och finfina människor! Efteråt blev det kebab på Calzone med fina människor med olika diskussioner och många goda skratt. Dessutom blev vi bjudna på varsitt glas limsa av en av de som jobbar där, eller äger stället kanske? men inte illa! 

Jag vet inget om hur min kommande vecka ser ut, jag vet bara att jag ska börja min praktik, men inte när. Sedan ska jag sitta barnvakt åt min syster medan mam far till Helsingfors, jag ska klippa mig och leta efter outfit till studenten. Det kommer nog att bli en fantastisk vecka, och nu är det snart EC! Hoppas vi ses där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar