8 maj 2011

Everything you ever wanted

Nu har jag varit på ett ganska spännande äventyr och återvänder nu till Vasa efter lite mindre än ett dygn. Det har varit ett roligt och spännande dygn och nu kommer man hem med några nya erfarenheter i bagaget, finfina goodiebags och för lite sömn. 

Jag har varit på bloggfest i Helsingfors och det var nog riktigt roligt! Fina människor som man lärde känna, god mat, fin gemenskap och en mycket lyckad fest! En fest där ungefär 30-40 bloggerskor kom samman, minglade och stiftade nya bekantskaper. Vi hade väldigt roligt tillsammans och jag lyfter på hatten för Evelina och Emilia som ordnade festen! 

På natten blev det sedan ett litet äventyr att ta sig dit där jag skulle spendera natten, men allt ordnade sig riktigt bra och även här vill jag lyfta på hatten för alla de som gav mig en hjälpande hand på vägen, bland annat Andrea. Bilder från kvällen kommer senare. En kväll att minnas, och sällskapet var kanske inte riktigt de jag vanligtvis umgås med, men det var riktigt kul! 

Life isn't just sunshine, sometimes it will rain; but remember one ting: life is always beautiful!

5 kommentarer:

  1. Jag hitta dig! Bra att du kom hem bra! Jag fick ringa mamma och be henne hjälpa mig med alla goodiebagsen. Det var bra att hon var vaken!

    SvaraRadera
  2. Vad fint sätt du har att skriva, och det var faktiskt jätte kul att lära känna lite fler fs bloggare igår. Hoppas du ha en fin söndag!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Var riktigt trevligt att träffas. Tycker just det bästa med bloggfester är att man träffar lite andra mänskor än de man vanligtvis umgås med!

    SvaraRadera
  4. Vad glad jag är att se att du kom dig hem och tillbaka till Vasa, blev orolig när Andrea berättade om äventyret och skulle just precis mejla dig för att kolla läget =) Jättekul att ha dig med på festen!

    SvaraRadera
  5. Skönt att höra att du kom fram okej, funderade hur det gick med dig! Kiva att träffas!

    SvaraRadera