8 maj 2011

Open up our eyes

Jag är nu tryggt hemma och kommer att få sova i min egen säng inatt, vilket uppskattas väldigt mycket. Eftersom jag steg upp kl 6 i morse så känns denna dagen väldigt lång, nästan som två dagar och därefter känns förmiddagen och tågresan väldigt avlägsen. 

Idag är det morsdag och det firades förstås hem-hemma hos mor med middag ute i trädgården. Efter någon timmes lugn och ro ute i det gröna återvände jag int till staden för att ta hand om media under mötet idag i Sion. Jag har nog saknat det lite ska jag väl också erkänna. 

Efteråt blev det chill med några av mina vänner och som vanligt hade vi enormt roligt, vissa höll ett tag på att skratta ihjäl sig. Jag bara njöt av sällskapet och den pizza som en av vännerna bjöd mig på. Så, efter detta kan man bara konstatera: jag älskar mina medmänniskor! Finns ingen bättre än dem. 

Som vi under gårdagskvällen kommenterade att statistiken över bloggbesökare kommer att öka nu efter bloggfesten så kan jag bara konstatera att vi hade rätt. Men inte hade jag tänkt att det skulle bli sådan stor skillnad. Tack till alla som var med igrå! Bilder från gårdagen kommer nu också (klicka för större bilder): 

Goodiebags


Goda mini-muffins

Mitt bordssällskap: Fager damEmzie och Azra


Kvällens värdar: Emilia och Evelina

Våra regler för bloggfester 

1 kommentar:

  1. Härliga bilder! :) Min statistik sköt också upp i höjden igår! Galet roligt!

    SvaraRadera