14 maj 2011

I just wanna thank You

En bra dag där spontaniteten inom mig har fått ta överhanden. Först blev det (life-)ledarsamling i Sion, och efter det var det meningen att jag bara skulle låna ut min bil till min ena kämppis för att hon skulle till Seinäjoki för att hitta en student-klänning. 

Hon hade "raggat" med sig två av våra vänner, men sedan kom förstås frågan "men, ska int du me?", självklart hade jag inte något bra svar på den frågan och därefter kom frågan om jag skulle komma med. Jag lät spontaniteten inom mig ta överhanden, och jag åkte med. Eller, jag körde. 

Resultated blev en helvild, galen men fantastisk dag i Seinäjoki med fina människor! Roligt har vi haft, och sommarkänslan gjorde sig väldigt starkt påmind. Det var en fin dag tillägnad spontaniteten. 

Var spontan inbland. Lite äventyr är alltid bra för en, speciellt om man gör det tillsammans med halvgalna, helvilda, sjukt roliga och fantastiska vänner. Dagens lärdom: man behöver faktiskt inte ha kontroll på allt, för det har ändå Gud. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar