13 maj 2011

This is our time

Spännande. Nu har sajten varit borta i snart ett dygn, så därefter föll gårdagens bloggande bort. Själva bloggen har varit online, delvis, men jag har inte kunnat göra något förutom betrakta den och läsa den som alla andra. Det var också ett nytt perspektiv, att läsa bloggen med andras ögon. Spännande och lärdomsrikt. 

Gårdagen fylldes med lite jobb, chill och sedan spenderades nästan sju timmar hos pastorn med dels hockey (det är alltid intressant att se på hockey med riktiga hockey-fantaster), EC-utvärdering och till sist andra semi-finalen i Eurovisionen. Summeringen på kvällen var fina vänner, god gemenskap, underhållning och känslan av att höra hemma. 

Idag har jag sprungit på stan med min mor, och resultatet blev att jag nu har hela min student-outfit klar, även mössan. Nu ska bara klänningen provas och kanske justeras lite, men sen är jag (i princip) redo för studentdimissionen. Skrämmande och spännande. Men de blir bra. 

Nu är en tid då jag fullständigt njuter av livet. Hoppas du gör det också. 

(Bosnien, sommar 2010)
Detta var en bra tid, Nu är också en bra tid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar