27 maj 2011

I trust in You

Jag tycker det har varit en helt bra dag idag. Jag har fått spendera i princip hela dagen med fina Sannah, vi har chillat, sett på film, städat i lägenheten och packat ner lite mer saker. Vi har varit ute på stan och kollat på snygga killar (man måste få göra det nu som då), och sedan avrundat kvällen med ännu en av våra promenader. 


 




Vi hade också med oss en svensk via telefon



























Annat idag har jag fått bekräftat att jag har sommarjobb. Jag har blivit kallad till några fler urvalsprov. Jag har fått veta att en saknad nylänning kanske kommer till österbotten nästa vecka. Jag har oroat mig. Jag har skrattat. Så, jag har haft en helt bra dag idag, hoppas du också haft det.

1 kommentar:

  1. arma fina bilder! du e så duktig på att fånga ögonblick!

    SvaraRadera