20 maj 2011

I won't forget you

Igår var en riktigt bra dag tycker jag. För det första är det nu officiellt att jag är student, vilket är väldigt roligt! För det andra borde jag nu ha ett sommarjobb som dessutom låter mig jobba på sommarkonferensen, vilket är mer än fantastiskt! För det tredje åkte jag en en vän till Närpes på en spontan-överrasknings-grillfest med roadtrip till diverse ställen för en av våra vänner. Hur roligt som helst! 

En riktigt lyckad kväll blev det med allt från god mat, feelis, djupa diskussioner varvat med inte så seriösa samtal som gjorde att man halvt skrattade ihjäl sig mellan varven. En kväll där jag bara fokuserade på att vara med mina vänner och ha roligt med dem. Aningen sent blev det väl, men det hade man redan räknat med. 

(egentligen är inte så suddiga som de ser ut, klicka på bilden för större och bättre bild)








Tack för en spontan och galet rolig kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar