21 maj 2011

You believe in me

Kvällarna den senaste tiden har haft en tendens att bli ganska sena, och när jag äntligen kommer hem stupar jag i säng och sover innan jag har huvudet på kudden. Så kan det gå, men en bra dag var det i alla fall. 

Jag och min ena kämppis for ut en sväng på stan under eftermiddagen för att köpa oss något att äta. När vi kom hem hade vi åtminstone varsitt nyinskaffat klädesplagg och två kassar med mat. På menyn kom att stå hemlagad pizza. 


Kvällen spenderades i Sion och SuperFridayChurch. Jag måste bara säga att det är en sådan fantastisk känsla varje gång man kommer till Sion. Det är som att komma hem. En riktigt skön kväll, och denna gång kom mer än 100 ungdomar att samlas och temat för kvällen var relationer. 

Efteråt blev det den klassiska pizzan/kebaben med fina människor och massvis med skratt. En riktigt bra dag, igen, hemma i min församling. Nu får jag också spendera större delen av dagen i Sion, och ikväll ska ja väl vara chaufför åt en av mina vänner som tragiskt nog inte har körkort. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar