4 maj 2011

Loving You is amazing

Vilken dag. Helgens planer har svängt helt efter dagens nyheter och därtill har jag suttit större delen av arbetsdagen och funderat och planerat ansvarsområden inför SommarKonferensen 2011 (SK11).

För de som har läst kommentaren för senaste inlägg vet att jag blivit inbjuden till en bloggfest i Helsingfors på lördagen dit bara ett utvalt antal bloggare är inbjudna. Spännande säger jag er, så just nu försöker jag få ihop allt så att jag kan fara, men samtidigt är hemifrån så lite som möjligt eftersom jag samtidigt har finbesök från nyland av en fd kämppis. 

Blev idag bjuden på pizza på jobbet eftersom min handledare och pastor glömde bort lunchen. Men vad ska man säga, man klagar ju inte. Inser också mer och mer hur mycket jag gillar stället och om någon frågade om jag skulle fortsätta nästa vecka skulle jag inte tveka. 

Slutet av veckan och helgen kommer också att bli fantastisk, och jag kan nästan inte vänta. Ibland kan saker och ting ordna sig smidigare och bättre än man hade hoppats. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar