30 maj 2011

Moving forward

Planeringsmöte. SK11. Ansvarsuppgifter. 4 veckor kvar. 

Idag har jag varit lite mer aktiv. Jag har så småningom efter en hel halv dag fått ordning i mitt rumm hemma efter att jag flyttat hem-hem nu i helgen. Imorse var det lådor och möbler huller om buller. Nu börjar det se ut som mitt rum. Pricken över i:et är att nu hänger min studentklänning vid spegeln inför lördag. 

I eftermiddag fick jag plötsligt besök, ungefär 1.5 timme innan min skjuts skulle komma. Plötsligt hade jag gäster, då blev det lite liv i luckan. Kvällen spenderas åt planerningsmöte inför Sommarkonferensen

Ikväll blir det aningen vilt, hoppas jag, med några av mina vänner, varav en av dem bestämt sig för att besöka vasa. En annan sak som jag hoppas är att jag får fint besök från nyland till helgen. Hoppas kan man alltid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar