28 maj 2011

Take my hand and just don't let go

Lämnar civilisationen bakom sig, jag har fått mitt avgångsbetyg med ett stipendium som pluss, och nu ska jag flytta till Solf på heltid. Vilket betyder att jag inte kommer att ha internet på några dagar. 

Bilder kommer senare från ikväll. Det har varit tre mycket fina år med otroligt fina människor och jag kommer att sakna dem allihop! Vänner är de riktiga stjärnorna i vardagen. 

Ta hand om er, och tills nästa gång tycker jag att ni verkligen ska visa varandra hur mycket de du har runt dig i din vardag betyder för dig. Om de gjort något bra, eller vad som helst. Uppmuntran är aldrig fel!

1 kommentar:

  1. Alltså du har som jätte bra blogg! Lika rolit att läsa varje gång, man blir som så glad!
    du e så mysig å fin du Amanda! :)

    SvaraRadera