11 maj 2011

This is our summer

Jag har blivit väldigt dålig på att ta bilder trots att jag en gång i tiden (nej, jag är inte så gammal) hela tiden sprang runt med kameran i högsta hugg. Idag hittade jag en av mina gamla kameror när jag gick igenom några lådor, så nästa projekt blir att försöka få liv i den igen. 

Sommarlovskänslan har infunnit sig när jag spenderade större delen av dagen hem-hemma och insåg att nu har löven på de flesta träd slagit ut. Vi går mot grönare och ljusare tider. En sak som däremot kanske är lite sämre är när man sätter sig i bilen och håller på att smälta av den tryckande värmen i bilen. Idag är också en dag då man minns förra sommaren. 

Värme. Sol. Planer. Resor. Vänner. Äventyr. Konferens. Gemenskap. Gud. Glädje. Frihet. Kärlek. Det, och så mycket mer, vill jag att min sommar ska handla om. Är du med?

Team 2010, Bosnien

1 kommentar:

  1. Min sommarlovskänsla börjar va på gång också, fast de e nåra veckor kvar ännu :)

    SvaraRadera