9 maj 2011

I'll do it for You

Min första sommarlovsdag. Bara det faktum att det är sommar får en att le. Värmen har kommit även om det blåser aningen kyligt ännu, men jag har sommarlov. 

Idag har jag gått igenom lådor med dokument, foton, böcker, skräp och diverse andra viktiga och mindre viktiga papper i en rätt så sunkig omgivning. Gärning efter hjärta kallar jag det. Att göra något för en annan människa ger så mycket mer än att sitta hemma och dega. Kul hade jag och min vän som gick igenom de 5-6 lådorna med diverse saker. Det bästa var väl när vi hittade ett par strumpbyxor mitt i en låda med räkningar. 

Kvällen spenderades med bland annat ett planeringsmöte och sedan lite livsfilosofi med en vän. Fina saker båda två, men konstaterade att jag alltid kommer att prioritera mina vänner framför allt annat. Prioritering efter hjärtat och det som är viktigt för en. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar