22 juni 2011

Capture the moment

Jag har börjat läsa igen, för nu har jag äntligen tid att kunna göra det. Så det har min paus-underhållning bestått av idag. Inte så tokigt om jag får säga det själv. 

Efter arbetsdagens slut blev det en tur på stan med min lifeledare, först chill på Waynes, innan vi spatserade runt i stan en stund innan jag blev tvungen att åka hemåt för att göra mig i ordning eftersom vi skulle ta tack-korten från studenten. 

Innan vi for iväg fick jag en gäst som stannar över natten och som sedan ska vidare söderut imorgon. Det har varit en bra kväll och eftermiddag med ett konstaterande att jag aldrig vill bli modell. Fy vad det är jobbigt att vara foto-objekt. Mycket bättre att stå bakom kameran. 

Lite smakprov från idag: Ja, vi tog en hel drös seriösa bilder, så ibland måste man få ha roligt också. Även om man råkar stå på "fel" sida kameran. Kommentera gärna!







Min övernattningsgäst :)
  



Jag och syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar