21 juni 2011

Taste of vacation

Lyckades somna redan halv 9 igår kväll. Jag var tydligen trött; tror jag? Det måste vara helgens utelämnande av någon sovmorgon. Nå, hur som helst så somnade jag tidigt och kom mig upp vanlig tid: 7:20.

Egentligen borde jag stiga upp tidigare än så. Men det har nu bara blivit så eftersom jag varit lite för trött/lat för att komma mig upp ur den mycket bekväma och sköna sängen. Men när man väl är uppe är det full fräs på tills man är på jobbet och sitter vid datorn igen med sitt headset påkopplat. Då är det lite lugnare och efter det går dagen i vågor. Ibland är det mycket samtidigt, och däremellan ingenting.

Lunch-walk
Mitt nya lunch-ställe för sommaren

Igår på kvällen gjorde jag inte så mycket; sov. Idag har det inte heller hänt så mycket. Eftersom det är en vecka tills konferensen drar igång med roadning och sedan nästa onsdag drar igång på riktigt har jag nu börjat jobba mer intensivt med konferensen. Ännu är det inte så mycket, bara förberedelser och se till att listorna på personer som behövs fylls med resurser. Under själva konferensen finns det desto mer att göra.

Två jobbdagar var och sedan 10 dagar ledigt. Härligt. Det kommer att bli 12 fantastiska dagar nu här framöver. Hoppas ni också får det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar