12 juni 2011

A fantastic weekend

Jag är helt slutkörd. Det är nu den stora bristen på sömntimmar börjar märkas. 13 timmar på fyra dygn. Så nu är jag på väg i säng. Det har i övrigt varit en riktigt fin dag och jag är nu tillbaka i Vasa. En fin helg har det i alla fall varit som man spenderat med fina vänner. 

Igår ännu var vi ut en sväng efter kvällsmötet och det fantastiska nattmötet innan vi till sist for och sova och efter en timme ungefär senare kom vår vän som varit och jobbat. Då blev det lite härjas, men snart sov man nog igen. Denna helg har bara bestått av äventyr, diskussioner och gemenskap med fina människor. 

Idag kom diskussionerna. Hela vägen hem diskuterades det och där innan diskuterades det och samtalades det en hel del. Under lunchen satt jag med några fina människor och några av dem ha ja nu här nyligen lärt känna, och en av dem så var en gammal bekant som man nog har saknat. 

Dagen har avslutats med ett möte i sion där jag var mediaskötare idag, och många funderingar på mina vänner. Nu är en tid igen som jag tänker och oroar mig mycket för mina vänner. Ta hand om er! Idag är också dagen när jag är i behov av en kram. En varm, vänlig och kärleksfull kram. 

 Mina diskussions-vänner för dagen


Sion 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar