13 juni 2011

Here is my heart

Tröttheten har nästan varit allt för påtaglig idag, trodde nog att jag skulle somna en eller flera gånger på jobbet idag. Men icke, och tur är väl det. Hela dagen har gått som i en dimma. Så är det väl när man har varit lite vild hela helgen och sedan inte sovit tillräckligt mycket. Dumt? Ja, kanske men det är så värt det!

Min mor hade varit på en klassträff i helgen från gymnasiet, och efter det konstaterade vi att hon härjade precis lika mycket som jag gör nu. Så nu har hon tappat ett argument, och jag kan lika gärna härja lite till. Fast igår belv det nog inge härjas, jag var alldeles för trött. Regnade gjorde det också. 

Istället somnade jag mitt i åtminstone en diskussion, och en uppdatering. Så går det. Hoppas ni också haft en fin helg, och jag vill än en gång tacka alla fina människor som var med och gjorde helgen oförglömlig! 

Mitt hjärta är fyllt med tacksamhet och kärlek till mina medmänniskor och jag kan inte annat än njuta och gilla läget så som det är just nu. Det är bara en sak som saknas, men det tänker vi inte på just nu, för i helgen var det absolut inget som saknades.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar