24 juni 2011

Happy midsummer

Midsommar. En rätt så fin sådan också. Har tyvärr inga bilder eftersom jag snart insåg att jag inte hade något minneskort i den kamera jag hade med mig. 

Dagen började med lite planering inför den stundande konferensen. Sedan blev det att rusa till butiken en sväng innan de stängde, samtidigt som jag blev bjuden till två av mina vänner senare på kvällen. Väl hemma igen blev det en och en halv film samtidigt som sommarkonferensen fick min fulla uppmärksamhet. 

Det börjar snart sitta, och nu börjar jag verkligen vilja att det ska dra igång på riktigt. Detaljer finns det ännu att slipa på, plus att desto mer man funderar kommer man på något mer man mer eller mindre glömt bort eller helt enkelt lämnat ogjort. 

Kvällen blev fin med fin midsommar-middag, film och ett mycket roligt brädspel. Det var en riktigt skön kväll och en helt fantastisk midsommar. 

Glad midsommar! Och ha en fortsatt fantastisk helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar