30 juni 2011

Love is all we need

Puh! Det är igång! På riktigt! Sommarkonferensen har dragit igång och jag har hunnit hålla i trådarna för två möten redan. Just nu hoppar jag in som mediatekniker under ett seminaruim innan jag måste rusa vidare för att sätta upp lappar för var alla temasamlingar i eftermiddag kommer att hålla rum. 

Det har gått helt bra, jag har var sjukt nervös igår kväll innan mötet drog igång, och tusen saker att hålla i huvudet. Många och lite fler kom och ryckte en i ärmen eller ropade efter en för att få en fråga besvarad eller något annat som var oklart eller vad nu de kunde tänkas ha på hjärtat. 

Efter första mötet igår blev det två timmars simtur med fina vänner innan det blev en liten matbit före man halvt stupade i säng när man äntligen kom hem. Fem timmars sömn och sedan var det bara att sega sig upp ur den sköna sängen för att åka tillbaka för att ta tag i konferens dag 2. 

Det går nog bra, och det är nog väldigt roligt! Jag trivs! Här lite bilder från igår:







Mina sim- vänner

Fick äran att hålla Kims stenålders-telefon medan de simmade.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar