1 juli 2011

My shelter

Gårdagens arbetsdag blev väl ungefär 18 timmar. Det känns verkligen när man måste ta sig upp ur sängen på morgonen. Halva konferensen har varit och farit och det har varit fantastiskt! Nu är det bara resten kvar och vi väntar många fler besökare nu när det blir helg och programmet kommer bara att bli bättre och bättre!

Börjar ana den där stoltheten som jag kände under EC'11 när jag var EventManager där, för det är så fantastiskt att sitta och förbereda ett möte, se till så allt är ordnat innan mötet börjar, och sedan se fantastiskt talangfulla människor kliva upp på scen och ge gärnet! Man kan inte låta bli av att le lite sådär fånigt stort ibland. 

Idag under förmiddagsmötet fann jag mig själv på främsta raden (där jag ska sitta) mitt emellan mina pastorerna och predikanterna. Precis som om jag var en i gänget. Jag anser mig själv inte höra dit, men det var en skön känsla av att stå där, och veta att ingen tyckte att det var konstigt att jag var där. Det är bara att inse att man har en ganska stor roll under den här konferensen. Sjukt roligt!

Här är lite bilder från igår:












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar