14 juli 2011

Don't be afraid to let it show

Idag har jag varit flitig. Så känns det i alla fall. Resultatet syns på "to do-listan"; den minskar. Mina två recensioner är inskickade, kolumnen (som jag faktiskt blev smått stolt över) är inlämnad. Väskan är nästan packad inför helgen och jag är taggad till tusen!

Om det är någon som är nyfiken på vad jag skrivit i mina recensioner och i min kolumn är det bara att surfa via ÖP's hemsida på måndag då kolumnen publiceras. Säg gärna också vad ni tycker, det är lite lättare att skriva när man fått lite feedback. 


Det kommer att bli spännande att se hur denna helg utvecklar sig, för hur ofta blir saker och ting exakt så som man planerat dem? - Precis. Så vi låter impulserna vandra fritt i helgen. På tal om åsnebryggor så såg jag en ny trailer idag - den på nya Sherlock Holmes filmen. Ser väldigt spännande ut! Så, det blir nog att gå till bio åtminstone några gånger till än i höst. 

Nu tog inspirationen slut, innan jag kommit på någon fin avslutning. Har tydligen använt upp dagens dos av inspiration redan. Men jag vill avsluta med en liten utmaning, eller två: Ta tid för dig själv i helgen, koppla bort alla måsten och stäng av mobilen och datorn. Att bara vara. Den andra går ut på att jag vill att ni berättar för åtminstone en person vad den betyder för er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar