20 juli 2011

I am enough

Idag har man varit trött, fast inte somnade jag på soffan när jag kom hem heller. Fast med endast några få timmars sömn är man nu ganska färdig. 

Har gjort absolut ingenting idag efter jobbet, och det har varit hur skönt som helst. Tomt, men skönt. Mitt rum har växt i storlek nu när jag gått från en vanlig och en dubbelsäng i rummet till en vanlig. Mina gäster är tillbaka i Nyland, och jag saknar nog dem redan. 

Jag har faktiskt sett två filmer idag också, dessutom två som jag aldrig sett förr. Det är något som inte händer allt för ofta kan jag säga. Eftersom jag är en person som kan se samma film väldigt många gånger, även efter varandra. Fast det ska vara en bra film också. 

Det är redan onsdag, vilket betyder att veckan snart är slut. Det är redan i andra ändan av juli, vilket betyder att det snart börjar vara slut på sommaren. Okej, inte riktigt än, men ändå, det är snart augusti. Snart borde jag bestämma mig för var jag kommer att studera. Men, en sak i taget och hand i hand med Gud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar