22 juli 2011

Sleepwalker

Trött, tröttare, tröttast. Inte blir jag klokare heller; hade tänkt att åka direkt hem efter jobbet och sedan bara ta det lungt innan jag skulle gå och lägga mig tidigt. Så blev det inte.

En bra men tung dag på jobbet igår; mest för att jag var så trött, och jag kan väl nog inte vänta mig att det blir bättre idag. Kom pinsamt sent i säng efter gårdagens äventyr, men jag hade roligt och fint sällskap så tro det eller ej men jag klagar inte.

Gick efter impuls igår igen och åkte till Oravais på teater, "För några stockars skull". Väldigt fin och bra pjäs, och jag måste medge jag tyckte det var väldigt bra när de hade med titeln i en replik också. Sedan på hemvägen svängde vi in till Vassor en sväng. En sväng på några timmar blev det väl.

Så, mot bättre vetande kom jag i säng kl 3. Ingen höjdare till idé när jag är väldigt trött från den förlängda helgen, och istället för att sova lite borde jag sova mycket! Men så går det när man har roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar