18 juli 2011

Living

Helgen är över och jag har varit på jobb idag medan mina gäster fått sova länge, och sedan gått runt på stan och shoppat. Jag joinade dem efter jobbet och hängde på deras shopping innan det bär av till en av mina vänner i stan för att äta något smått och se på film.

Senare på kvällen, ganska sent när vi återvände hem blev det grillning och chill tillsammans. En fin dag har det varit, och imorgon är jag ledig. Då ska vi alla sova länge och när vi vaknat ha lite pyjamas-party då vi ska se på film och äta våfflor med glass och jordgubbar. Mums!

På kvällen bär det av till Närpes med en bunt fina människor för att simma och ha grillparty! Så imorgon är det party dagen lång, eller ja, något ditåt. 

Annars finns nu min kolumn att läsas på ÖP, och här kommer fler utlovade bilder från de senaste dagarna:













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar