17 juli 2011

On the road

Är nu tillbaka i Österbotten och Solf efter en hel dag ute på landets vägar. Haft mycket fint sällskap i bilen, men det måste sägas att vi varit väldigt trögstartade allihopa idag. Vägen hem gick bra, med en extra omväg till Bromar, fast allt har gått som på räls. Eller, jag körde ju bil men.

Väl i Österbotten blev det en avstickade i Närpes för att hälsa på en vän, samma som på vägen ner. Många skratt hade vi, och några av oss kunde snabbt konstatera att vi var på tok för trötta för det där. Skrattade gjorde vi i alla fall, så det är väl bara positivt?

Iväg igen till Vasa till Sion på gudstjänst innan det bar av vidare till Vassor för att träffa fina människor där på lägergården. Jag har fått möta Gud riktigt starkt vid två olika tillfällen idag, och jag måste säga att det varit helt fantastiskt!

Imorgon är det dags för fler äventyr; efter jobbet. Med ett antagande om att mina fina gäster kommer hinna vara med på några fler äventyr än jag. Fast det blir en härlig dag imorgon! Jag bara vet det. (Bilder kommer senare)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar