28 augusti 2011

I love because You loved me first

Hösten startar snart med besked; skolstart. Inte riktigt imorgon heller, men ändå på ett sätt. Jag ska skriva in mig och närvaroanmäla mig imorgon. Spännande. Sedan på tisdag kör vi igång med den första av två introduktionsveckor. 

Är inte så nervös ännu, men det är nog mycket tack vara att jag bara behöver gå dit imorgon för att anmäla mig och får sedan gå hem igen. Sedan är det också det att jag har fina vänner som kan berätta åt mig hur det mesta kommer att gå till de närmaste dagarna.

Dagen har spenderats åt att planera och skaffa mig en översikt på hur min höst ser ut hittills. Lite svårt med tanke på att jag inte har något schema än, men det ska väl ordnas nu kommande vecka. En hel del på gång och många nya saker, förändringar och så vidare. Spännande saker. 

Jag kan nästan inte vänta på att se vad Gud har planerat för mig denna höst. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar