29 augusti 2011

Can't go back now

Jag(!) ska börja på universitet imorgon. Jaiks! Den enda frågan jag kan tyckas fråga mig själv nu är "hur gick det så fel?!". Jag har inget svar på den frågan. Jag vet bara att imorgon börjar jag; vare sig jag förstått det eller inte. 

Augusti har nästan varit och farit för denna gång och nu är det snart elva månader tills nästa gång. Inge konstigt där i alla fall. Jag var i alla fall och skrev in mig vid ÅA idag, vilket var ganska så surrealistiskt. Inte hjälpte det att jag varit in till FKF tidigare på dagen. Snarare tvärtom.

Men, jag antar att jag kommer att vänja mig. Trots allt känner jag att det är dags att börja på något nytt. Det finns ju andra saker i livet som är det samma även om det förändras och rör sig framåt i hejdundrande fart; församlingslivet. Sion. På torsdag ska jag också med och hålla junior-kväll i Solf församling. Spännande. 

Mycket på gång och jag förstår inte varför jag är uppe denna tid på dygnet med tanke på vad som sker imorgon. Fy på mig! Så; gonatt folket! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar