23 augusti 2011

It will be ok

Jag skulle åka till IKEA imorgon. Det kommer jag inte att göra. Så nu har jag en helt fri dag i mina händer. En dag som kommer att spenderas åt att springa en hel del ärenden och uträtta en massa saker. Samt försöka ersätta de saker jag behöver från IKEA med saker från någon annan fin butik.

Jag klarar mig. Men ibland känns världen väldigt hård och emot en. Som idag. Men jag klarar mig själv; som alltid. Jag måste. Det är en hel del på gång samtidigt som jag inte upplever det så. Många förändringar omkring mig och hösten känns som en ännu större utmaning nu. 

Ikväll kändest det plötsligt som om allt trillade ner på mig. Hösten. Ny skola. Allt som borde göras. Flytten. Fixa färdigt lägenheten. Mediaansvaret i Sion. Alla planer för hösten. Nya satsningar. Nya drömmar. Stora förändringar i det man är van med. Det är nästan som om det som hände för tre år sedan kommer tillbaka. Det är en ny vind av förändring som blåser i våra liv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar