24 augusti 2011

Things happen

Trots många om och men och trots att jag själv konstaterat att det inte skulle bli någon IKEA-resa idag kom det fram en bil halvt mitt i natten och vi hoppade direkt på erbjudandet och åkte till IKEA idag. Det blev ett heldags-äventyr, men roligt har vi haft.

Efter många timmar på vägen och en hel del timmar vandrandes runt på IKEA är man ganska trött, men man kan ju ändå inte låta bli att packa upp det mesta man handlat och skruva ihop det mesta av de möbler man köpt. Det tog dock stop vid byrån; den behöver jag nog hjälp med. 

På hemvägen såg vi ett sjukt snyggt ställe invid vägen och bestämde snabbt att svänga in där och jag kan nog säga att det är få platser som jag sett i den klassen. Det var så sjukt snyggt! Sommaren kom tillbaka i den stunden. 

Bilder från idag:






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar