11 augusti 2011

Night out

Torsdagen som jag trodde var fredag. "Fredagen" då klockan på jobbet  tycktes stå stilla; och inte blev det bättre när jag insåg att det var torsdag heller. I vanliga fall skulle jag vara överlycklig över det faktum att det är fredag imorgon, men inte idag; jag jobbar lördag denna vecka. Men på söndag, då ska jag sova länge!

Kvällen gick åt att först planera lite på mitt nya rum; vilka av de möbler man har ska man ta med och vad behöver man skaffa nytt? Eller skaffa begagnat. Inte är det bara så där att flytta alla gånger. Men de blir bra. Andra delen av kvällen senare spenderades på stan; konstens natt, tillsammans med mycket fina människor, plus att man allt emellanåt sprang in fler vänner och bekanta. En helt fin kväll med andra ord.

Niclas och Jonatan

Gusa och Maria

Fina människor vi hittade på stan
Lena och Kim
Imorgon blir det en lång dag. Först jobb till fyra, därefter ska det inhandlas en förlovningspresent. Ledarskola från 5 och cirka två timmar framåt. Därefter blir det lite jobb på en av mina life-ledares klassträffar; jag ska ta någon gruppbild och så. Samt till sist ska jag ännu på en förlovningsfest. Sedan avslutas väl kvällen högst antagligen med film och lite packande inför flytten.

1 kommentar:

  1. hahha! ja sitter ju breedare me benen jag än va kim gör! pinsamt juu

    SvaraRadera