26 augusti 2011

Sometimes it's good to be alone

Tycker om den här bilden. Tack Emilia! ♥  
Haft en hektisk dag idag? -Njäh, snarare tvärtom faktiskt. Låg och drog mig länge innan jag steg upp och tog det lugnt en stund innan det blev lite funderingar kring den sista målningen i köket och jag åkte iväg på lunch med en vän. 

Eftermiddagen bestod av lite målande, spaklande och redigering av foton innan jag fick fint besök av min life-ledare som åker till Kanada nästa vecka. Till sist blev det en kväll ensam hemma med levande ljus, mys och filmer. 

Om jag inte haft någon klocka i mitt rum; om jag inte sett att det var så många online på FB hade jag definitivt trott att klockan var där runt en 1-2 på natten. Det var den inte. Den var elva. En annan sak jag missat är att det är villaavslutning i helgen. Vem hade trott det? Skolan har ju inte börjat än! 

Men det gör den på måndag. Hm. Smått skrämmande faktiskt. Skulle också gärna ha klart köket innan det. Och mitt rum! Snart. Och snart bor jag inte själv på 83 ekande kvadrat (med undantag av mitt rum), utan jag hoppas att om en vecka är vi tre stycken som bor här utan ekande kvadrat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar