25 augusti 2011

New home

En lugn men ändå smått hektisk dag. Det går faktiskt, samtidigt som det inte borde gå eftersom de i princip är motsatser. Sedan förundras jag över hur det kommer sig att man hittar energi och vilja att göra allt på kvällen/natten när man borde börja söka sig i säng?

Idag har jag även äntligen fått hit min hylla och nu har jag packat upp fyra lådor; tror jag. Nu är det bara en hel del saker som borde in i den byrå som ännu inte är ihopskruvad samt kökssaker kvar. Det som jag alltså inte kan packa upp än. Så nu står mitt rum halvt överbelamrat med möbler och saker (ser det ut som pga. att det mesta ännu saknar "sin plats") medan resten av lägenheten ekar nästan kusligt tom. 

Ikväll blev det dock chill med att först få tillbaka lite FKF minnen med att krascha en MatteTomas-kväll (väggklättring) men endast som åskådare. Var en sväng via butiken innan det blev film och allmänt chill med finaste Sannah. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar