18 augusti 2011

We'll se what to do

Näst sista jobbdagen till ända och jag har nu nästan helt flyttat till lägenheten. Det är ingen ordning där över huvudtaget; bara lådor överallt plus att det pågår en massa målning överallt. Så, jag tror det tar ett ta innan jag flyttar in dit permanent. Det blir väl nog någon natt i Solf än.

Målandet i lägenheten har som sagt fortsatt och vi gör framsteg varje dag! Vi får se vad helgen för med sig -  resa till Kimito eller en helg med lägenhets-fixande. Det vet jag imorgon på dagen. Åker jag till Kimito imorgon åker jag direkt efter jobbet och vet då inte när jag får tag i internet igen.

Åker jag inte söderut lämnar jag i Vasa idag för att träffa en vän och sedan åka till Sion för säsongens första SuperFridayChurch. Så, idag kommer jag nog att har kul oavsätt. Lämnar jag här så blir det också lägenheten som får min största uppmärksamhet i helgen.
 
Only time will tell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar