20 augusti 2011

Nothing compares to You

Efter en hel dag med målande, lite chill och en nästan blå pannlugg är köket nästan målat ett varv. Det återstår lite små-målning här och där än innan man får göra om allt igen! Vi är halvvägs. Woho! Det tar sig sade pyromanen som hade eld i håret. 

Sedan förra inlägget så bestämde jag mig för att inte åka till Kimito. De andra gjorde inte det heller. På grund av mig. Autch. Men eftersom jag inte skulle/kunde åka kan jag inte känna så stor skuld eller ånger. Fast jag hade nog gärna sett att de hade åkt ändå. Men. Gud hade andra planer för mig, och jag kunde inte förmå mig att göra annat än att följa dem. Jag vill följa Hans planer. 

Jag har jobbat min sista dag på jobbet och fick sluta två timmar tidigare. Jag har haft en dag på stan med finaste Sannah. Jag har börjat packa upp saker i mitt rum. Jag har varit på årets första SuperFridayChurch. Jag har sovit min första natt i lägenheten. Jag har målat (och färgat halva pannluggen blå; i misstag).

Med andra ord en fin helg hittills. Fast pannluggen är faktiskt inte så fin. Om jag ska vara ärlig. Nu lite bilder från fredagen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar