4 september 2011

Capture every moment

Spenderade större delen av min tid idag i Sion. Jag fick än en gång möjligheten att vara eventmanager och det kunde nästan inte ha varit ett bättre tillfälle. Dels var det höstfest; de flesta studerande har nu återvänt till Vasa och vi går nu in på riktigt i hösten. Nu kör allt på gång igen efter sommaren.

Sedan var det också avskiljning för en av våra pastorer i församlingen. Jag kunde nästan inte ha valt en bättre dag att få sitta där på främsta bänken; en plats där jag stormtrivs. Att få sitta där mitt emellan pastorerna och deras fruar och att veta hur mycket de satsar på församlingen och jag vet hur mycket de inspirerar både mig och andra. Att då få sitta där idag, det var stort.




Snart ny vecka och nya möjligheter. Jag inleder veckan med två korta dagar och slutar vid lunch. Sedan en ledig dag för att på torsdag ha en lång dag och efter det vara ledig på fredag. Jag kan nog vänja mig med det här.

Don't put your life on hold - it doesn't wait for you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar