3 september 2011

Time and love is all we have, so give that to your loved ones

Uppmuntran och uppmärksammande av viktiga personer. Ska än en gång ta upp detta med vikten att säga och visa vad de människor runt dig betyder. Det är enklare än du tror! Plus att det finns få saker som är bättre än glädjen du kommer att få tillbaka. 

Som när min ena sambos pojkvän kom in under sin lunch igår med rosor för att uppmärksamma en-månads-dagen. Hur sött som helst! Vid detta tillfälle smög jag själv snabbt in i mitt rum för att låta dem vara ifred.

Eller när en vän skickar detta: "Du e så bra Amanda :) Du spelar en så viktig roll i Sion och du är verkligen en förebild för flera :) Ha en välsignad lördag". Man kan helt enkelt inte låta bli att känna värmen sprida sig inom en. 

Jag måste medge att det är inte lätt alla gånger att bo som ensam singel med två upptagna tjejer, men egentligen har jag inget emot det. De är fantastiska vänner, och när de är tillsammans med sina respektive är de så söta att man inte kan låta bli att le och försiktigt smyga iväg. En dag är det också min tur; men deras tid är nu. 

Livet är inte lätt alla gånger, så ta vara på guldkornen och håll fast vid dem! Lika hårt som jag hoppas du håller fast vid dina drömmar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar