28 september 2011

Down in Africa

Hålla tand för tunga. Ett intressant idiom jag råkade snubbla över tidigare idag. Det var väl nog det enda jag snubblat över idag. Så på tal om ... kossor. 

Var i skolan hela två timmar idag. Publiken drar efter andan i förvåning; men tro det eller ej, jag var faktiskt i skolan. Imorgon ska jag också till skolan för två timmar. Nu tar några i publiken sig för hjärtat av chock, så det är väl bäst att sluta innan något allvarligare händer. Stackars publik.

Resten av dagen då? Tritonia, koordinering av media-turerna och mediaskötarna i församlingen, roadtrip, mat och film med Sannah. NCIS. Det var väl ungefär det. Ett så spännande liv jag har; borde lugna ner mig så att publiken har en chans att hänga med. 

I skrivande stund (pinsamt eftersom ni får veta att jag är uppe så sent), så är det 17 timmar tills ML's plan lyfter med destination Afrika. 17 timmar kvar på finsk mark på tre månader. Tänk det, vilt. Hon kommer att vara mycket saknad här hemma. Så även Daniela som hon reser med. 

ML - redan saknad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar