9 september 2011

I will live through the fear

Visst är det lördag idag? Nej, det är fredag. Jag hade ju kolumn-deadline idag. Vilket jag förstås hade glömt bort och kom på igen ganska sent. Då var det bara att skrapa ihop något. Resultatet får ni se på 
ÖP's hemsida under måndagen. 

I övrigt har jag spenderat lite på två timmar i Minimani för att handla hem lite allmänna saker som bröd, ost, städgrejer och sådant som man behöver i ett hem. Eftermiddagen spenderades med farsan en sväng, sedan i Sion på ledarsamling innan det blev just skrivandet av kolumnen.

Därefter blev det att fara ut med en vän jag inte träffat på länge. Middag, diskussioner, krossar, äventyr och mycket mer innan vi avslutade kvällen på flygplatsen för att se två plan landa. 

Förutom det har jag kämpat med en rädsla. Vet inte varifrån den kommer eller varför. Allt jag vet är att den finns där. Och jag är på väg rakt mot den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar