6 september 2011

Just a thought

Vad skulle du göra om du fick veta att du hade ett år kvar att leva?

En fråga jag hoppas och önskar varken jag eller någon av mina närmaste någonsin måste fundera på. Jag funderade ändå på det idag. Såg en film igår, Love in Manhattan, och idag kunde jag inte låta bli att tänka på det. Hur skulle jag reagera? Vad skulle jag göra? Hur skulle jag spendera mitt sista år? 

Hur skulle jag reagera om jag fick veta att någon av mina närmaste hade ett år kvar att leva? Jag vet inte, och jag hoppas jag aldrig behöver ta reda på. 

Haft en bra dag tillsammans med många olika människor. En rätt så fin dag idag också som avslutades med ännu en nattpromenad. 

Var på bio med finaste Sannah. Här är vårt hörn; där var vi alltid träffas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar