7 september 2011

Now I know

Min lediga dag. Mitt i veckan. Skönt. Har fått en del gjort samtidigt som jag mest tagit det lugnt. Steg upp och bytte bil med farsan så att jag kunde åka efter en hylla och en spegel till solv. Sedan var jag in via posten för att posta ett brev innan jag bytte bil igen. 

Lägenheten blir mer och mer färdig, och nu är det bestämt när vi ska hålla inflyttningsfest! Spännande! Så nu har man en liten deadline när allt ska vara klart nu när en del saker lämnat på hälft när man började flytta in. Lite tejp här och där i taket. Någon list omålad, och en vägg halvfärdig. 

Kvällen spenderades i academill på min första sitz. Troligt också min sista. Jag vill inte syssla med sådant, och för att vara ärlig hade jag nog inte så roligt heller. Den delen av studielivet klarar jag mig fint utan!

Jag har annat jag vill satsa på; församlingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar