18 september 2011

Sunday - time for what you love

Nu ska vi se. Idag har jag bakat pizza med mina gamla "sambos" som jag bodde med två år sedan. Trevligt värre. God mat hade vi också. Som vanligt när det är söndag var jag tvungen att lämna gemenskapen tidigare för att få åka till Sion och vara EventManager igen. 


En skön gudstjänst, härlig lovsång med härliga människor i en fantastisk församling! Tänk att man får vara med och bygga i en så fin församling. Jag har sagt det förr, men det är så sant. Vilken glädje att få vara med och ge, vara med och stödja. Vara med och så in i något så mycket större. 

Första delen av kvällen spenderades i bilen. Jag och två av mina fantastiska vänner åt middag nere vid vattnet och sedan diskuterade vi relationer och bara var tillsammans. Det var fint. Mera sådant till folket måste jag säga. Tid tillsammans med vänner är guld värt. 
Gud. Församling. Vänner. Livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar