17 september 2011

Beautiful

Har varit på bröllop och serverat idag. Ett mycket fin bröllop var det också. Så, nu är min första klasskompis från gymnasiet gift. Lite konstigt kanske. Men de var nog väldigt fina. 






Det är väl det enda jag gjort idag. Tror jag. Jag vet inte riktigt. Okej, nu lät det där väldigt fel, men jag har varit så trött efter bröllopet att jag inte haft riktigt koll. Jag har lagat mat, nog för att jag glömde bort det några gånger också medan jag höll på. Lugn; ingen skadades och inte ens maten brändes vid.

Imorgon blir det tjej-träff med de tjejer jag bodde med för två år sedan under andra året på FKF. Sedan bär det åter av till Sion för att vara EventManager för tredje veckan i rad. Men, som tidigare sagts, jag stormtrivs med den uppgiften! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar