29 september 2011

Thoughts

Vem sa att man måste ha något viktigt att säga? Inte jag i alla fall. Idag är kanske en sådan dag när jag inte har så mycket att komma med. Många funderingar på gång, inte minst om imorgon. Det ironiska är att det kan hända att det inte alls händer något imorgon. Men en sak är säker: jag har kommit långt på en månad. 

Kvällen avslutades med en fin diskussion nere vid hamnen. Som sagt har jag inte så mycket att komma med idag. Har tänkt en hel del. Församlingen, frivilligt arbete, mitt huvudansvar, övriga uppgifter, frånvaron av ML som nu är framme i Afrika, deadline, Action, människor och att försvinna. 

Intressanta saker. Nu får jag ändå äntligen lite saker som ska bli gjorda i helgen. Efter en rätt så tom vecka blir det en desto intensivare helg. Trevlig helg allihopa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar